یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

فیلم آموزشی نرم افزار اتوکد به زبان فارسی


در ادامه فیلم آموزشی نرم افزار اتوکد به زبان فارسی را دانلود خواهید نمود. این آموزش به زبان فارسی بوده و از پایه شروع به آموزش اتوکد کرده است. در ادامه 35 قسمت از این آموزش را دانلود خواهید نمود.


مجموعه کامل اموزش اتوکد به زبان فارسی در این پست 

35 قسمت-400 دقیقه آموزش مفید

 

http://www.jtbworld.com/images/acadarch_2012_webbased_collab_tools_1_large_1280x960.jpg




دانلود فیلم آموزشی نرم افزار اتوکد به زبان فارسی در ادامه مطلب

  

ادامه مطلب ...

دانلود مهمترین تغییرات آیین نامه 2800 ویرایش چهارم

مهمترین تغییرات آیین نامه 2800 ویرایش چهارم را دانلود خواهید نمود. این کتابچه 43 صفحه ای توسط جناب مهندس آرش نقیبی تهیه و برای سایت ارسال شده است. با تشکر از ایشان.

 

مهمترین تغییرات آیین نامه 2800 ویرایش چهارم


دانلود جزوات دروس تخصصی عمران

مشخصه بارز جزوه فولاد داشتن مثال های زیاد و کاربردی هست این جزوه ۵ فصل داره که هر فصل رو جداگانه می تونید دانلود کنید

 دانلود جزوه فولاد

فصل 1 فولاد وخواص آن

فصل 2 طراحی و محاسبه قطعات کششی

فصل3 طراحی و محاسبه قطعات فشاری (ستون ها)

فصل 4 طراحی و محاسبه اعضای خمشی

فصل 5 تیر ستون ها

...

  ادامه مطلب ...

چند جزوه درسی لاتین مربوط به دانشگاه صنعتی شریف

چند جزوه درسی لاتین مربوط به دانشگاه صنعتی شریف

چند جزوه درسی لاتین مربوط به دانشگاه صنعتی شریف به نقل از وبسایت دانشگاه

برای دانلود جزوات به لینکهای معرفی شده مراجعه نمایید. به همراه برخی از جزوات نرم افزارها، منابع، فایلهای پاورپوینت، فیلم و ... مطالب مفید دیگر هم برای دانلود معرفی شده اند.


  ادامه مطلب ...

لایتنر آماده ی عمران- پرکاربرد ترین واژه های انگلیسی و تخصصی عمران

لایتنر آماده ی عمران- پرکاربرد ترین واژه های انگلیسی و تخصصی عمران




http://www.saebsoft.com/IMAGES/LeiBox2.jpg


شامل پرکاربرد ترین واژه های انگلیسی و تخصصی عمران می باشد که به صورت پی دی اف می باشد که اگر آنها را به صورت پشت و رو پرینت کنیم پس ازقطعه قطعه کردن معنی هر واژه پشت آن خواهد افتاد.پس از دانلود مسیر (درایو سی/محسن عظیمی)را کنترل کنید و می توانید همین جا سوالاتتان را مطرح نمایید.


http://www.pampelmoose.com/mimg/buttons/download.gif

جزوه معادلات دیفرانسیل دکتر نیکوکار دانشگاه امیرکبیر

جزوه معادلات دیفرانسیل دکتر نیکوکار دانشگاه امیرکبیر

فکر میکنم هیچ نیازی به توضیح نباشد هم دکتر نیکوکار و هم دانشگاه امیرکبیر درخود حرفهای بسیاری دارند.

 

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

دانلود قسمت چهارم

دانلود قسمت پنجم

لینک کمکی دانلود شامل کل فایلها به حجم 37 مگابایت: لینک کمکی

پروژه و جزوه عالی سدهای خاکی در 48 صفحه

پروژه و جزوه عالی سدهای خاکی در 48 صفحه

اگر اطلاعات جامع و کاملی درمورد سدهای خاکی می خواهید تا به عنوان یک کنفرانس یا هرچیز دیگری در کلاس ارائه دهید یا شاید هم تنها علاقمند به داشتن اطلاعاتی درمورد سدهای خاکی دارید در هرصورت درزیر فایلی وجود دارد که با دانلود آن میتوانید به هدف خود برسید پس بشتابید تا بدانید

دانلود

 

لینک کمکی دانلود: http://persiandrive.net/123681

برنامه های طراحی اجزاء سازه فولادی

برنامه های طراحی اجزاء سازه فولادی

برنامه های طراحی اجزاء سازه فولادی

نمونه هایی از طراحی و محاسبه  قسمتهای مختلف سازه های فولادی شامل ستون – تیرورق – بادبند واگرا – اتصالات صلب و مفصلی – کف ستون – سقف مرکب و وصله ستون با شرح کامل مراحل محاسبات

برنامه های  محاسبه اجزاء سازه های فولادی

جزوه اجزاء محدود پیشرفته

جزوه اجزاء محدود پیشرفته

جزوه اجزاء محدود پیشرفته

جزوه اجزاء محدود پیشرفته پروفسور عیسی سلاجقه در یازده  فصل و با حل مثال های متعدد گردآوری شده است. در فصل اول به بررسی المان های پوسته پرداخته شده و ضمن معرفی المان پوسته مسطح و روابط مربوط به آن، مطالبی درباره ماتریس های انتقال و نحوه انتقال بار ها در این المان بیان شده است و در ادامه کد متلب آن به همراه روند گام به گام نوشتن برنامه قرار دارد. در انتهای این فصل نیز روابط مربوط به پوسته با تقارن محوری ارائه گردیده است. در فصل دوم بحث درونیاب ها  و نکات ویژه مربوط به آن بررسی شده است. در فصل های سوم و چهارم روابط گالرکین در حل مسائل مقدار مرزی یک بعدی و دو بعدی ارائه شده  و در ادامه  در فصل های پنجم، ششم، هفتم و هشتم به  فرمول بندی مختلط و استفاده از آنها در تحلیل المان تیر، اجسام سه بعدی، اجسام غیر فابل تراکم و ورقها پرداخته شده است. در انتهای این جزوه نیز مطالبی درباره آزمون وصله، بهبود سازی تطبیقی و اندرکنش بیان گردیده است. امید است که مطالب گردآوری شده در این جزوه برای دانشجویان گرامی سودمند باشد.

  ادامه مطلب ...

دانلود جزوه بارگذاری

دانلود جزوه بارگذاری

اگر دروس عمران را به دو دسته مستحبات و واجبات قرار دهیم بارگذاری حتما در دسته واجبات موکد قرار میگیرد چرا که همه ما به عنوان یک مهندس عمران حتما باید بتوانیم بارگذاری یک سازه را انجام دهیم و... اما متاسفانه دربین جزوات متعددی که معرفی میشوند جزوه درس بارگذاری مظلوم واقع شده است که البته ما برای رفع این مظلومیت این جزوه را در 5 قسمت برای دانلود قرار داده ایم

 

ادامه مطلب ...

جزوه اجزاء محدود مقدماتی

جزوه اجزاء محدود مقدماتی

جزوه اجزاء محدود مقدماتی

روش اجزاء محدود، روشی عددی برای یافتن حل تقریبی بسیاری از مسائل مهندسی است. هرچند این روش برای اولین بار جهت تحلیل تنش در سازه هواپیما به کار گرفته شد، لیکن کاربرد آن در بسیاری از مسائل مکانیک جامدات، مکانیک سیالات و علوم به سرعت رو به گسترش نهاد. در زمینه مهندسی راه و ساختمان نیز این روش تحلیل سازه های  بسیار پیچیده و طرح بهینه آنها را به طور موثر و اقتصادی ممکن می سازد.

یک المان، یک جزء از یک محیط پیوسته جزء بندی شده است. ابعاد آن محدود است ولی بینهایت کوچک نیست و معمولا هندسه آن ساده تر از هندسه محیط پیوسته است. روش اجزاء محدود ما را قادر می سازد که یک مسئله با بینهایت درجه آزادی را به یک مسئله با درجات آزادی محدود تبدیل نماییم تا بدین وسیله حل آن ساده تر شود. هرچند که کاربرد اصلی این روش در خصوص مسائل مکانیک جامدات است، لیکن از آن می توان در سایر زمینه هایی که دارای مدل ریاضی مشابه می باشند نیز استفاده نمود. در واقع اساس حل اجزاء محدود یک مسئله مهندسی این است که مجموعه ای از معادلات جبری حاکم، ایجاد شده و حل می شود و تنها با استفاده از کامپیوتر بود که این فرایند توانست موثر بودن خود را نشان دهد و قابلیت کاربرد عمومی پیدا کند. این دو خاصیت، موثر بودن و کاربرد عمومی در تحلیل مهندسی لازمه ذاتی در تئوری به کار رفته می باشند و برای محاسبات عملی به درجه بالایی توسعه یافته اند، به گونه ای که روش های اجزاء محدود در عرصه مهندسی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

در این مطلب جزوه اجزاء محدود مقدماتی که در کلاس های درسی آقای پروفسور عیسی سلاجقه در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می گردد، در هفت فصل و با حل مثال های متعدد ارائه شده است.

 

ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه کامل فیلم آموزش فارسی نرم افزار آباکوس – abaqus

فیلم آموزش فارسی آباکوس!

نرم افزار Abaqus نرم افزاری برای تحلیل های المان محدود می‌باشد. این نرم افزار بطور گسترده ای در صنعت اتومبیل سازی، هوافضا و صنایع ساخت کالاهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این بسته نرم‌افزاری به خاطر قابلیت گسترده در مدل سازی مواد مختلف و نیز توانائی سفارشی کردن(Customize) آن بوسیله برنامه نویسی، در محیطهای تحقیقاتی آکادمیک بسیار محبوبیت دارد. در ابتدا ABAQUS برای بررسی رفتارهای فیزیکی غیرخطی طراحی شده است. در نتیجه این این بسته ی نرم افزاری دارای گستره ی وسیعی از مدل های مواد می باشد.


این مجموعه با زبان شیرین فارسی و صدای واضح به اموزش اباکوس می پردازد. 

+به همراه این مجموعه آموزش غیرفارسی شامل:

کمانش تیر،

خیز تیر

تحلیل تحت دما و فشار

کمانش ستون

تحلیل تحت فشار متمرکز

تحلیل تنش

کشش عمیق،

تحلیل فرکانسی

نیز ارسال می گردد.


http://s5.picofile.com/file/8149982800/Abaqus_FEA_Ohio_I90_Bridge.jpg

ویژگیهای نرم افزار Simulia Abaqus :

- توانایی حل مسائل استاتیکی و دینامیکی

- توانایی مدل کردن تغییر شکل های بزرگ در حالت های دو بعدی و سه بعدی

- کتابخانه وسیعی از المان ها شامل مجموعه کاملی از المان های پیوسته، المانPlate ،Shell ،Beam و ….

- توانایی بالا در مدل کردن تماس یا برخورد

- کتابخانه پیشرفته مواد شامل جامد های الاستیک پلاستیک، فومف بتن، خاک، مواد پیزو الکتریک و…..

این مجموعه برای استفاده های معمولی از این نرم افزار مناسب است.


دانلود در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...

دانلود جزوه حل تمرین مهندسی پی

این جزوه در 180 صفحه و توسط دکتر حشمتی تدریس شده است. سوالات این جزوه بصورت کاملاً منظم و در راستای آموزش مهندسی پی تنظیم شده است. در این جزوه بیش از 70 سوال مهندسی پی مورد برسی دقیق قرار گرفته است.

منبع:مهندسیار

  ادامه مطلب ...

مقالات سیویلیکا-civilica

هر نوع مقاله ای از سایت سیولیکا خواستین میتونین تو قسمت کامنت لینکشو بذارین تا در اسرع وقت برای شما دانش دوست عزیز فراهم شود.

با تشکر

http://www.civilica.com/themes/savafa-civilica/images/Shadow.gif

سدهای سنگریزه ای

در ارتباط با سدهای خاکی دشواریهایی نیز وجود دارد . برای آنها مصالح چسبنده ریزدانه و غیر قابل نفوذ در فاصله حمل معقول مورد نیاز است . همواره خطر آب شکستگی سد به علت تراوش و یا تاثیر آب بر روی شیب بالادست وجود دارد . سرریز باید از بتن و مصالح غیر قابل شسته شدن ساخته شود . هزینه سرریز، خصوصا در مناطق در معرض سیل های بزرگ می تواند در حدود هزینه خود بدنه سد باشد . اولیور(1967) اظهار داشته است که هزینه سرریز سدهای خاکی می تواند 45 درصد بدنه سد باشد . سرریز میتواند یک نقطه ضعف نیز باشد. آب بندی تماس بتن و خاک، خروج جریان به پاشنه پایین دست و محدودیت جریان به یک طول محدود سرریز شونده همگی ممکن است به ایجاد مشکلات مهندسی منجر شود .

سد سنگریز در بسیاری موارد پاسخگوی نیازهای طرح است . سنگریز به مراتب از خاک پایدارتر و قابلیت شسته شدن آن کمتر است . شیب های بدنه سد سنگریزه ای از بسیاری خاک های دیگر تندتر بوده که باعث صرفه جویی در هزینه می شود .در بسیاری مناطق دور افتاده به علت عدم وجود خاک مناسب ، سد سنگریزه ای اقتصادی ترین راه حل است. رویه بالادست و یا هسته را می توان با ماستیک ، بتن ، و یا رس آب بندی نمود .در این صورت بخش پایین دست به صورت یک زهکش و صافی طبیعی عمل میکند .

سنگریز به منظور پایداری و زهکشی باید از قطعات بزرگ و غیریکنواخت قطعات سنگ با حداقل ریزدانه تشکیل شده باشد.

در بسیاری حالات سنگریز بخش پائین دست یک سد سرریز شونده و یا درون گذر را می توان به صورتی طراحی نمود که مانند سرریز عمل نماید. آب جریان یافته از روی تاج مانند آبشار به سوی پایین و نیز به درون سنگریز ریخته و از نزدیک پاشنه سد خارج می شود .بنابراین میتوان سرریز بتونی مرسوم را با سنگریز جایگزین کرد .

این نوع سرریز خصوصا برای سدهای موقت ، مثلا فراز بندها، جالب است . برای مثال فرازبندهای سد کابوراباسا  در موزامبیک به این روش ساخته شدند. سرریز شدن اتفاقی و جزئی به سد لطمه ای نزده و در صورت عبور یک سیل عمده آب شکستگی ها را می توان به سرعت مرمت نمود .

مزیت دیگر سنگریز آن است که میتوان آن را در زیر آب و یا حتی در جریان آب احداث نمود. به این ترتیب می توان یک فرازبند را به طور ایده آل در رودخانه جاری ساخت .این روش مسدود نمودن رودخانه به وسیله ایزباخ (1970)، توسعه داده شد .

جریان از درون سنگریز

به علت طبیعت نفوذپذیر یک سد سنگریز ، از درون آن تراوش وجود خواهد داشت. غالبا برای کاهش مقدار تراوش یک لایه نفوذپذیر در بالادست و یا یک هسته آب بند در درون آن ساخته می شود . از آنجا که نفوذپذیری سنگریز چندین برابر از معمولترین مصالح ساخت غشاء نفوذناپذیر یعنی خاک رس ، ماستیک قیری ، بتن و یا تزریق سیمان بیشتر است ، مقدار جریان تحت تاثیر نفوذپذیری غشاء آب بند قرار دارد .

منبع : کتاب ( کاربرد سنگریز در سازه های هیدرولیکی ) ترجمه فرزاد ولی پور گودرزی 

دانلود رایگان مستند دیدنی “شوک” با موضوع تب خوانندگی

دانلود رایگان مستند دیدنی “شوک” با موضوع تب خوانندگی

با لینک مستقیم و کیفیت بسیار خوب 480p

قسمت سوم با کیفیت عالی و با حضور فرزاد فرزین اضافه شد

دانلود مستند شوک با موضوع تب خوانندگی

نام مستند: شوک | موضوع: تب خوانندگی | فرمت: MP4

کیفیت: 480p | تعداد قسمت ها: 3 قسمت

در این مستند دیدنی، مشکلاتی که برای جوانان در مورد خوانندگی وجود دارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در این برنامه افرادی چون احسان حق شناس، میلاد ترابی، محمد علیزاده، علی لهراسبی، فرزاد فرزین و سایر خوانندگان حضور دارند و با آنها در این زمینه گفتگو میشود.

منبع:سایت دوستیها

  ادامه مطلب ...

مهندس حسن فراهانی


وبلاگی ارزشمند از مطالب و جزوات رشته غنی عمران

مهندسی راه و ساختمان

مهندس حسن فراهانی

http://hfarahani48.blogfa.com/

نمونه پروژه دانشجویی پایان ترم ساختمان 5 طبقه بتنی و طراحی ساختمان 4 طبقه فولادی با سقف کامپوزیت

طراحی ساختمان 4 طبقه فولادی با سقف کامپوزیت

ساختمان چهار طبقه فولادی با قاب خمشی و سقف مرکب میباشد در فایل زیر به تفصیل مراحل طراحی ساختمان آورده شده است.

ETABS_tutorial_with_NBCCResponse_spectrum_case  ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه فایلهای مفید راهنمای مراحل گام به گام انجام پروژه های فولاد و بتن

دانلود مجموعه فایلهای مفید راهنمای مراحل گام به گام انجام پروژه های فولاد و بتن

(در ایران سازه)

تهیه کننده : مهندس احمدرضا جعفری

تابستان و پاییز 1390

کل مطالب این تاپیک به صورت فایل فشرده به حجم حدود 113 مگابایت از پیوست در 16 قسمت قابل دانلود است. مطالب فایل فشرده پیوست شامل نقشه - نرم افزارهای کمکی طراحی و ...برای نظم دهی بهتر و دسترسی ساده تر به تمام فایلها کل این فایلها به صورت یک جا قابل دانلود خواهد بود...

لینک دانلود از ایران سازه  ادامه مطلب ...

نمونه پروژه های فولاد و بتنی

نمونه پروژه های فولاد و بتنی

شامل نقشه ها ، فایلهای ETABS و SAFE و دفترچه محاسبات

به علاوه فایل بارگذاری بصورت پاورپوینت

نقل قول از مهندس جعفری :

این هم نمونه دیگری از پروژه های فولاد و بتنی که بر اساس این تاپیک انجام شده است. این دو پروژه فولاد و بتن نسبتاً کاملتر از بقیه پروژه هایی است که تا کنون به دست من رسیده است و توسط آقای رسول ملکی دانشجوی اینجانب انجام شده است. نقشه های معماری برای هر دو پروژه یکسان است. در سازه فلزی از سیستم قاب خمشی متوسط در یک جهت و قاب مهاربندی شده همگرای ساده در حد شکلپذیری کم در جهت دیگر استفاده شده است. سقف در سازه فلزی تیرچه کرومیت میباشد و پی برای هر دو حالت نواری است. در سازه بتنی سیستم سازه ای قاب خمشی متوسط در هر دو جهت با سقف تیرچه بلوک استفاده شده است فایلها شامل نقشه ها ، فایلهای ETABS و SAFE و دفترچه محاسبات در فرمت WORD است ( به علت مشکل در ساخت پی دی اف از دفترچه محاسبات مجبور به قرار دادن نسخه WORD آن شدم. مسئولتی هر گونه سو استفاده از دفترچه و فایلها بر عهده خود شخص خواهد بود.) علاوه بر فایلهای فوق فایل بارگذاری به صورت پاورپوینت نیز موجود است...

پروژه های بتنی
 
ادامه مطلب ...

دانلود پروژه فولاد همراه با نقشه سازه و معماری و فایل etabs و دفترچه محاسبات

دانلود پروژه فولاد همراه با نقشه سازه و معماری و فایل etabs و دفترچه محاسبات


این پروه توسط جناب مهندس جعفری طراحی شده و دارای مشخصات زیر است

1- سیستم سازه ای در دوجهت قاب ساده با مهاربند هم محور

2-سقف : تیرچه کرومیت با بلوک های یونولیت

3- سازه نامنظم و محل قرارگیری زمین از نوع2 و....

دانلود پروژه فولاد همراه با نقشه سازه و معماری و فایل etabs و دفترچه محاسبات



منبع : دانشگاه ارومیه

درس سازه های فولادی

(steel LRFD sheidaii)

محمدرضا شیدائی - متولد سال 1345 شهرستان خوی - دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی عمران سازه ( سال اخذ 1380) - مرتبه علمی استادیار - عضو هیئت علمی گروه عمران دانشکده فنی دانشگاه ارومیه

مطلب بسیار خوب برای دوستان

لینک زیر شامل شش فصل است و کامل آن در ادامه مطلب به تفکیک آمده است...

به حجم 17.7 مگابایت

در فرمت فشرده (rar)

http://www.4shared.com/file/bQ8xh3-S/steel_LRFD_sheidaii.html


لینک دانلود به تفکیک فصول
 steel structures

درس سازه های فولادی

 فصل اول: مقدمه ای بر طراحی سازه های فولادی

فصل دوم: دستورالعملها- بارها و روشهای طراحی

  ادامه مطلب ...

آموزش تصویری طراحی در sap2000

آموزش تصویری طراحی مخزن هوایی در sap2000


فایل فشرده به حجم 35 مگا بایت
فیلم باز شده با فرمت wmv به حجم 52.7 مگا بایت

http://www.4shared.com/file/k5bCU9iy/10-Circular_tanks.html




منبع : سیویل استارز

آموزش تصویری طراحی بادبند در sap2000 :

لینک دانلود مستقیم:


http://s79.eu.rapidbaz.com/get/_7d%21E/sap2000-bracing.wmv

آموزش های ساده - تصویری آباکوس (Abaqus)

آموزش های ساده - تصویری آباکوس (Abaqus)


یک سری سایت معرفی کنم....
اولین سایت که سایت خود آباکوسه که با نام Simulia است. در اینجا میتونید اموزشهای خوبی رو پیدا کنید. به ادرس زیر برید متوجه میشید




نرم افزار Abaqus همانطور که میدانید نرم افزاری کامل جهت تحلیل های استاتیکی و دینامیکی است…. اغلب این نرم افزار توسط مهندسین طراح برای شناخت رفتارهای  مدل مورد نظر تحت شرایط تعریف شده به کار گرفته میشود. این نرم افزار دارای محیطی ساده اما پر محتوا ست. از طرفی هم چون نرم افزار تخصصی است کاربران مخصوص به خود را دارد و نتیجتا دارای کاربران کمتر نسبت به نرم افزارهای طراحی می باشد. همانطور که میدانید نرم افزارهای طراحی لزوما نیاز به داشتن دید و نگرش مهندسی نیستند بلکه هر فردی با توجه به بینش خود میتواند یک طراح باشد اما در مورد نرم افزار های تحلیل این مقوله کمی تفاوت دارد و کاربر میبایست تا حدودی با مبانی مهندسی و طراحی آشنا باشد.





فیلم آموزش فارسی آباکوس!

نرم افزار Abaqus نرم افزاری برای تحلیل های المان محدود می‌باشد. این نرم افزار بطور گسترده ای در صنعت اتومبیل سازی، هوافضا و صنایع ساخت کالاهای صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این بسته نرم‌افزاری به خاطر قابلیت گسترده در مدل سازی مواد مختلف و نیز توانائی سفارشی کردن(Customize) آن بوسیله برنامه نویسی، در محیطهای تحقیقاتی آکادمیک بسیار محبوبیت دارد. در ابتدا ABAQUS برای بررسی رفتارهای فیزیکی غیرخطی طراحی شده است. در نتیجه این این بسته ی نرم افزاری دارای گستره ی وسیعی از مدل های مواد می باشد.


این مجموعه با زبان شیرین فارسی و صدای کاملا واضح به اموزش اباکوس می پردازد. 

هدیه ویژه:آموزش غیرفارسی و بسیار جامع اباکوس شامل:

کمانش تیر،

خیز تیر

تحلیل تحت دما و فشار

کمانش ستون

تحلیل تحت فشار متمرکز

تحلیل تنش

کشش عمیق،

تحلیل فرکانسی

و .... به همراه این مجموعه ارسال می گردد.


http://s5.picofile.com/file/8149982800/Abaqus_FEA_Ohio_I90_Bridge.jpg

ویژگیهای نرم افزار Simulia Abaqus :

- توانایی حل مسائل استاتیکی و دینامیکی

- توانایی مدل کردن تغییر شکل های بزرگ در حالت های دو بعدی و سه بعدی

- کتابخانه وسیعی از المان ها شامل مجموعه کاملی از المان های پیوسته، المانPlate ،Shell ،Beam و ….

- توانایی بالا در مدل کردن تماس یا برخورد

- کتابخانه پیشرفته مواد شامل جامد های الاستیک پلاستیک، فومف بتن، خاک، مواد پیزو الکتریک و…..


فیلم ها با کیفیت بسیار بالای تصویر و صدا همراه هستند!


دانلود در این پست:

دانلود مجموعه کامل فیلم آموزش فارسی نرم افزار آباکوس – abaqus



یک فایل آموزشی در مورد نرم افزار آباکوس

نقل قول :

آباکوس "ABAQUS" یک نرم افزار المان محدود بسیار معتبر در گرایش مکانیک جامدات می باشد که نتایج تحلیل های آن در مقالات و ژورنالهای معتبر بوفور یافت می شود. این نرم فزار نیز همچون انسیس "ANSYS" در این زمینه پر آوازه است.

کتاب حاضر باعنوان  ABAQUS Scripting User’s Manual Scripting User’s Manual در 316 به آموزش ABAQUS Scripting Interface می پردازد. توضیحات بیشتر در باره ی این محیط:

You can use the ABAQUS Scripting Interface to do the following:
• Create and modify the components of an ABAQUS model, such as parts, materials, loads, and steps.
• Create, modify, and submit ABAQUS analysis jobs.
• Read from and write to an ABAQUS output database.
• View the results of an analysis


Download

به حجم: 1.1 MB, فرمت نهایی: PDF


دانلود مجموعه کامل فیلم آموزش فارسی نرم افزار آباکوس – abaqus

آموزش کامل نرم افزار ABAQUS/CAE

آموزش کامل نرم افزار ABAQUS/CAE

(راه اندازی و تهیه دستورالعمل کاربردی نرم افزار ABAQUS/CAE )

نقل قول:

فایل زیر پروژه ی پایانی دوره ی کارشناسی است که در آن به طور کامل نحوه ی کار با نر افزار ABAQUS توضیح داده شده است .

( خود آموز )

در فرمت پی دی اف [pdf]
 
ادامه مطلب ...

آموزش فعال کردن (نصب ) 6.6 ABAQUS

آموزش فعال کردن (نصب )  6.6 ABAQUS

آموزش فعال کردن (نصب )  6.6 ABAQUS

و حل مشکل نصب در ویندوز 7 64bit

آباکوس نرم افزار تحلیل جامداتی است.

این نرم افزار که جزو دسته نرم افزار های FEA می باشد (Finite Element Analysis).

دارای محیطی ساده اما پیچیده است.  ادامه مطلب ...

جزوه آموزشی آباکوس (راه اندازی و تهیه دستورالعمل کاربردی نرم افزار ABAQUS/CAE )

جزوه آموزشی آباکوس (راه اندازی و تهیه دستورالعمل کاربردی نرم افزار ABAQUS/CAE )
استاد راهنما : دکتر سعید حدیدی مود
نام دانشجو : محمدحسین سورگی
تابستان 1384
گزارش نهایی پروژه کارشناسی مهندسی مکانیک جامدات
دانشگاه فردوسی مشهد
جزوه به صورت پی دی اف در 211 صفحه به حجم 2.1 مگابایت میباشد
ادامه مطلب ...

دانلود رایگان پوستر با کیفیت از برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2014 برزیل


دانلود رایگان پوستر با کیفیت از برنامه کامل مسابقات جام جهانی 2014 برزیل

بیستمین دوره رقابتهای جام جهانی فوتبال از بامداد 23 خرداد 1393 آغاز خواهد شد

برنامه کامل و ساعت مسابقات جام جهانی 2014 برزیل

در این پست اینفوگرافیک مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل رو برای علاقمندان به فوتبال آماده کردیم. این بازی ها به مدت یک ماه در 12 شهر برزیل از 23 خرداد امسال (93) پی گیری خواهد شد و چشم میلیون ها بیننده علاقه مند به مستطیل سبز را به خود خیره خواهد کرد.

Doostiha.IR

32 تیم حاضر در این رقابتها در 8 گروه‌ به رقابت خواهند پرداخت:
گروه A: برزیل، کرواسی، مکزیک و کامرون
گروه B: اسپانیا، هلند، شیلی و استرالیا
گروه C: کلمبیا، یونان، ساحل عاج و ژاپن
گروه D: اروگوئه، کاستاریکا، انگلیس و ایتالیا
گروه E: سوئیس، اکوادور، فرانسه و هندوراس
گروه F: آرژانتین، ایران، نیجریه و بوسنی و هرزگووین
گروه G: آلمان، پرتغال، آمریکا و غنا
گروه H: بلژیک، روسیه، کره‌جنوبی و الجزایر

Doostiha.IR

دیدار افتتاحیه این مسابقات را بامداد 23 خرداد به وقت تهران برزیل میزبان برابر کرواسی انجام می‌دهد، مسابقه‌ای که در ورزشگاه دی سائوپائولو برگزار خواهد شد.
Doostiha.IR
از مهمترین دیدارهای مرحله گروهی می‌توان به رویارویی تیم‌های اسپانیا و هلند در گروه B، ایتالیا و انگلیس در گروه D و آلمان و پرتغال در گروه G این مسابقات اشاره کرد.
Doostiha.IR
دیدار تیم‌های آلمان و آمریکا هم قابل توجه است؛ مسابقه‌ای که یورگن کلینزمن سرمربی پیشین تیم ملی آلمان در جام جهانی 2006 برابر تیم ملی کشورش و دستیار سابقش یواخیم لوو قرار می‌گیرد.

FIFA World Cup 2014 Brasil Matches  ادامه مطلب ...

مجموعه عکس های سارا و نیکا بازیگران سریال تلویزیونی پایتخت

مجموعه عکس های سارا و نیکا بازیگران سریال تلویزیونی پایتخت

این دوقلوها متولد 8 مرداد 1384 از تهران و در حال حاضر در سوئد زندگی می‌کنند

عکس های سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت

ریما رامین‌‎فر در صفحه فیس‌بوک خود عکس‌هایی از سارا و نیکا منتشر کرده و نوشته: جهت اطلاع دوستان زیادی که سوال کرده بودند این دوقلوها متولد 8 مرداد 1384 از تهران هستند و در حال حاضر همراه با خانواده در سوئد زندگی می‌کنند