یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

کدام در زمینه طلاق موفق تر بوده اند؟

لطفا در نظر سنجی سایت شرکت کنید

دانلود کلیپ دوربین مخفی بازیگران ایرانی

خیلی خنده داره!

حتما دانلود کنید!

دانلود کلیپ دوربین مخفی بازیگران ایرانی که خیلی خنده داره و یک مجری کنارشون هست که چپ و راست سوتی میده و عکس العمل بازیگران ایرانی نیز جالب است . این کلیپ دوربین مخفی ایرانی با فرمت ۳gp کم حجم موبایل آماده دانلود شده است .

hidden cam irani actors دانلود کلیپ دوربین مخفی بازیگران ایرانی

ادامه مطلب ...

ممنوع التصویر شدن 'عادل فردوسی‌پور ' مجری برنامه90


سایت تماشاکده

سایت تماشاکده- نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ممنوع التصویر شدن «عادل فردوسی‌پور» را خواستار شد.

به گزارش تماشاکده  عباس رجایی در گفت‌و‌گو با ایسنا با انتقاد شدید از مسائل مطرح شده توسط مجری برنامه 90 در برنامه دوشنبه گذشته،گفت: «فردوسی‌پور» در برنامه 90 هفته گذشته مطالبی را در خصوص تصمیم‌گیری‌های دولت و همچنین نمایندگان استان مرکزی بیان و اقدامات نمایندگان استان در جهت پرداختن به مسائل مردم را حرکت در جهت انتخابات و رای گرفتن عنوان کرد که جای تاسف داشت.»

 

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد:«...
ادامه مطلب ...

بریدن دماغ و کشیدن تمام موهای زن پاکستانی به اتهام رابطه


سایت تماشاکده

-خانواده شوهر یک زن پاکستانی پس از متهم کردن آن زن به اعمال روابط نامشروع با مرد همسایه بینی و موهایش را به قصد مجازات بریدند.

 همسر این زن در شهری دیگر کار می‌کند و این زن به مدت 7 سال است که با خانواده همسرش زندگی می‌کند. برادر شوهرش پس از اینکه او را به اقامه روابط نامشروع متهم می‌کند برای مجازاتش با همسر و بچه‌های خود به بریدن دماغ و کشیدن تمام موهای این زن اقدام می‌کنند.

به گفته همسایه‌ها آنان بعد از بریدن بینی آن زن او را در اتاقی تنها زندانی می‌کنند و با وجود خونریزی که داشته آب و غذا را از او منع می‌کنند. تا اینکه زن همسایه از ماجرا اطلاع می‌یابد و به پلیس اطلاع داده او را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

برادر همسر...

واکنش ها به برنامه 90 دوشنبه شب 22 آذر و حرف های عادل

سایت تماشاکدهاهالی فوتبال در تماس با برنامه نود حمایت خود را از عادل فردوسی پور اعلام کردند.

 اول از همه کنگانی مدیر باشگاه شاهین بوشهر بود که با اشاره به حمایت وزارت نفت از تیم شاهین گفت:« تیم ما با همین حمایت توانست راهی لیگ برتر شود و طرفداران شهرمان را خوشحال کند.»

مستند شهرهای عظیم mega cities شاهکاری دیگر ازHistory Channel

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/07-27/mega.cities.vd.jpg

قسمت هشتم(لاس و گاس) اضافه شد. 

این مجموعه شامل 8 قسمت میباشد :

قسمت اول:لندن
قسمت دوم :نیویورک
قسمت سوم:هنک کنگ
قسمت چهارم:پاریس
قسمت پنجم:بمبئی
قسمت ششم:مکزیکوسیتی
قسمت هفتم:سائوپائولو
قسمت هشتم:لاس وگاس


این هم سورپرایز امشب!

ادامه مطلب ...

معمای دکتر حسابی(ساعت اشتراکی)

در دنباله می توانید متن معما و جواب آن را بخوانید

سه نفر برای خرید ساعتی به یک ساعت فروشی مراجعه میکنند. قیمت ساعت ۳۰ هزار تومان بوده و هر کدام نفری ۱۰ هزار تومن پرداخت میکنند تا آن ساعت را خریداری کنند…

بعد از رفتن آنها ، صاحب مغازه به شاگردش میگوید قیمت ساعت ۲۵ هزار تومان بوده. این ۵ هزار تومان را بگیر و به آنها برگردان
شاگرد ۲ هزار تومان را برای خود بر میدارد و ۳ هزار تومان باقیمانده را به آنها برمیگرداند. (نفری هزار تومان)
حال هر کدام از آنها نفری ۹ هزار تومان پرداخت کرده اند . که ۳*۹ برابر ۲۷ میشود
این مبلغ به علاوه آن ۲ هزار تومان که پیش شاگرد است میشود ۲۹ تومان
هزار تومان باقیمانده کجاست ؟

جواب:

ادامه مطلب ...

دانلود مستند زندگی اسرار آمیز سگ با لینک مستقیم – The Secret Lif

The Secret Life of the Dog HDTV Rip (2010) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم |

ادامه مطلب ...

Apple iPad تولد یک طوفان

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای فناوری باشید مطمئنا تا بحال خبر جدیدترین محصول کمپانی Apple و به نوعی اولین تبلت حاضر در این کلاس یعنی iPad را شنیده اید؛ دستگاهی که با ایده ای جدید بار دیگر همچون iPod و iPhone توجه همگان را به خود جلب نموده و تمامی رسانه های دیداری و شنیداری دنیا را به تعریف و تمجید از این محصول زیبا وا داشته است. در مقاله پیش رو سعی داریم با جمع آوری تمامی اطلاعاتی که تا بحال در رابطه با iPad منتشر شده است دیدی کلی و نمائی کامل از ساختمان دستگاه و انتظاری که از آن می توان داشته ارائه دهیم. با ما همراه شوید.

apple_ipad_01.jpg
ادامه مطلب ...

دانلود اموزش معادلات دیفرانسیل مقدماتی توسط استاد دانشگاه تهران

این پست اختصاصی میباشد! پیشنهاد میکنم از دست ندهید

دوستان من خودم دانشجوی دانشگاه شریف هستم اما استاد های این دانشگاه هم حتی نمیتوانند ریاضی را خوب درس بدهند.لذا من مجبور شدم برای یادگیری این درس از روش دیگری استفاده کنم.

جدیدا یک سری اسلاید های این درس با صدای استاد دارا(استاد دانشگاه تهران) منتشر شده است که بهترین گزینه برای یادگیری این درس است.فایل ها را در پیکوفایل خودم آپلود کردم. 




لطفا نظرات خود را در مورد این پست در قسمت نظرات درج کنید.


دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

دانلود پارت 4

دانلود پارت 5

دانلود پارت 6

دانلود پارت 7

دانلود پارت 8

دانلود پارت 9

دانلود پارت 10


password:ramtincloob.blogsky.com


ادامه مطلب ...

قابلیت های جدید سیمکارت های همراه اول

قابلیت های جدید سیمکارت های همراه اول

 


 


مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با تشریح قابلیت های جدید سیمکارت های این اپراتور از حضور در بازارهای منطقه ای خبر داد و گفت: همراه اول در مناقصه انتخاب اپراتور تلفن همراه سوریه شرکت کرده است که در صورت برنده شدن می تواند در این کشور به ارائه سیمکارت بپردازد.


به گزارش مهر، وحید صدوقی در حاشیه نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۰ به تشریح عملکرد و برنامه های شرکت ارتباطات سیار پرداخت و گفت: همراه اول در حال کسب آمادگی برای عرضه نسل چهارم تلفن همراه در پایان دوره دو ساله اپراتور سوم موبایل است. همچنین همراه اول برای حضور در پروژه اپراتوری موبایل سوریه اعلام آمادگی کرده است که هنوز نتیجه مناقصه آن مشخص نشده است و جزئیات آن به زودی اعلام می شود.


ادامه مطلب ...

مهمترین مشکلات ایرانیان

اگر تبلیغات ماهواره را ملاک قرار بدهیم، مردم ایران کچل‌های چاقی هستند که ناتوانی جنسی دارند و می‌خواهند یک هفته‌ای ویزای کانادا بگیرند!

معرفی سایت کلام

دوستان سایت کلام هم سایت خوبی برای دانلود کلیپ مثل یوتیوب هست.اگه با اردشیر اشنایی داشته باشین حتما ویدیو هاشو دانلود کردید اگه نه ویدیو ها را در ادرس

http://www.facebook.com/pages/Staticparazyt/76683931440?ref=mf#!/pages/Ardeshir-TV/112951898720062

دانلود کنید!

در کل هر روز به کلام هم سر بزنید.


مصاحبه جالب با عرفان، خشایار، تهم ... [HQ]‏


از ونکوور تا اصفهان - قسمت اول


ادامه مطلب ...

قسمتی جالب از برنامه شب شیشه ای با حضور مهران مدیری

قسمتی جالب از برنامه شب شیشه ای با حضور مهران مدیری


ادامه مطلب ...

کلیپ صوتی خنده دار ( برنده شدن جایزه ی ایرانسل )

کلیپ صوتی خنده دار ( برنده شدن جایزه ی ایرانسل  )

ادامه مطلب ...

موزیک ویدئوی جدید و فوق العاده زیبای آرمین 2afm به نام مبارک باش

موزیک ویدئوی جدید و فوق العاده زیبای آرمین 2afm به نام مبارک باشه با سه کیفیت متفاوت...( با کیفیت HD و بدون تگ تبلیغاتی سایت )




ادامه مطلب ...

• کلیپ: کریم باقری در برنامه 90 همه ناگفته ها را گفت

وی شب گذشته (دوشنبه) در برنامه 90 حضور یافت و درباره شرایطش و تمامی اتفاقاتی که اخیرا برایش پیش آمده صحبت کرد ادامه مطلب ...

بررسی طرح ایجاد "جت فن " برای مکش آلودگی هوای تهران-

تصمیم‌گیری سازمان محیط زیست درباره تعطیلی احتمالی چهارشنبه

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، در کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران که با حضور شاعری قائم مقام محیط زیست برگزار شد، موضوع ایجاد باران مصنوعی توسط هواپیماهای کوچک و همچنین ایجاد جت فن در اطراف تهران به منظور تصفیه هوای آلوده مورد بررسی قرار گرفت. 


در این جلسه پس از مطرح شدن بحث‌های تخصصی قرار شد در صورت عدم مشکل از فردا در ساعت 8 صبح در مناطق بیابانی اطراف تهران که خالی از سکونت است، به صورت پایلوت هواپیماهای کوچک نسبت به آب‌پاشی اقدام کنند. 

همچنین از دیگر مباحث مطرح شده ایجاد جت فن و یا به عبارتی ایرواش مورد بررسی قرار گرفت تا این دستگاه‌ها در صورتی که شرایط جوی اجازه دهد با فشار قوی هوای آلوده را کشیده و پس از تصفیه هوای سالم خارج کنند. 

کارشناسان و متخصصان وزارت صنایع بحث‌هایی پیرامون این طرح با توجه به فشار هوا مطرح کردند و قرار شد تصمیم‌گیری نهایی به جلسه‌ای در فردا موکول شود. ضمن اینکه در صورت مثبت بودن نظر کارشناسان درباره اجرایی شدن آن به عنوان طرحی در اختیار دولت قرار گیرد تا پس از تصویب اجرایی شود. 

همچنین با توجه به پیشنهاد تعطیلی روز چهارشنبه با توجه به پایداری هوا قرار شد در صورتی که پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر وزش باد طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه صورت نگیرد، فردا شرایط جوی بررسی شده و در صورت مشاهده پایداری هوا سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت کشور درباره احتمال تعطیلی روز چهارشنبه تصمیم‌گیری کنند. 

بر اساس تصمیم‌گیری هیئت دولت کمیته اضطرار موظف است شرایط پایداری هوا را بررسی کرده و تصمیم‌گیری درباره تعطیلی بر عهده سازمان محیط زیست و وزارت کشور باشد. 

• تعطیلی روز های 17،16و 18 آذر شهر تهران به علت آلودگی هوا منتفی

مهندس محمدرضا محمودی، جانشین استاندار تهران در کمیته اضطراری آلودگی هوا پس از پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بر اساس این پیش‌بینی از روز چهارشنبه هوای بهتری در سطح شهر خواهیم داشت.

دانلود کلیپ قتل در کرج

بعد از حادثه میدان کاج تهران این بار در کرج یک زن با ضربات چاقو همسرش رو به قتل میرسونه و باز هم مردم , پلیس و اورژانس فقط تماشاچی هستند

ادامه مطلب ...

ماجرای دعوای سیاوش قمیشی و علیرضا قمیشی بر سر یک آلبوم

جالب اینجاست علیرضا در تمام این سال‌ها در هر محفلی که حضور یافته کوشیده با صحبت درباره این موضوع که پدرش کیست، عیار هنری خود را بالا ببرد اما نه فقط سیاوش هیچ گاه علیرضا را به عنوان فرزند خود قبول نداشته که حتی چند سال قبل در گفتگو با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان از این موضوع سخن گفته که هیچ‌گاه علاقه‌ای به تولد این فرزند نداشته‌است!

«اسیر» عنوان آلبومی است در سبک پاپ که هر چند هنوز بیش از دو هفته از عرضه آن در بازار موسیقی نمی‌گذرد اما پخش گسترده آن در سوپرمارکت‌ها و البته نام‌خانوادگی صاحب اثر یعنی «قمیشی» که شباهت بسیاری دارد به نام‌خانوادگی یکی از خوانندگان آن سوی آب، باعث شده کنجکاوی مخاطبان برای شنیدن قطعات این آلبوم دوچندان شود.

بر اساس گزارش یک سایت دولتی، جالب اینجاست علیرضا قمیشی خواننده این آلبوم نیز با یک ترفند تبلیغاتی، نام‌خانوادگی خود را بر روی استندها و پوسترهای تبلیغاتی این آلبوم، با فونتی چند برابر فونت نامش درج کرده تا بدین واسطه بتواند فروش آلبومش را بیشتر کند و کم نبوده‌اند رهگذرانی که با دیدن نام «قمیشی» بر روی این استندها این حدس در ذهن‌شان به وجود آمده که نکند در کنار حبیب محبیان، سیاوش قمیشی هم به ایران آمده و توانسته مجوز فعالیت در داخل را هم دریافت کند!

اما واقعیت این است که آلبوم مذکور چندین سال برای دریافت مجوز انتشار در ارشاد مانده‌ و آلبومی است از فرزند پسر خواننده لوس‌آنجلس‌نشین! پسری که حاصل ازدواج سیاوش قمیشی با لیلا وصال بوده و متولد 1349 تهران است.

ادامه مطلب ...

فیلم فوق العاده دیدنی ، ترسناک و هیجان انگیز The Hole - گودال

دیشب این فیلم رو دیدم خیلی باحال بود.پیشنهاد میکنم دانلود کنید

ادامه مطلب ...