یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

دانلود اموزش معادلات دیفرانسیل مقدماتی توسط استاد دانشگاه تهران

این پست اختصاصی میباشد! پیشنهاد میکنم از دست ندهید

دوستان من خودم دانشجوی دانشگاه شریف هستم اما استاد های این دانشگاه هم حتی نمیتوانند ریاضی را خوب درس بدهند.لذا من مجبور شدم برای یادگیری این درس از روش دیگری استفاده کنم.

جدیدا یک سری اسلاید های این درس با صدای استاد دارا(استاد دانشگاه تهران) منتشر شده است که بهترین گزینه برای یادگیری این درس است.فایل ها را در پیکوفایل خودم آپلود کردم. 




لطفا نظرات خود را در مورد این پست در قسمت نظرات درج کنید.


دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

دانلود پارت 4

دانلود پارت 5

دانلود پارت 6

دانلود پارت 7

دانلود پارت 8

دانلود پارت 9

دانلود پارت 10


password:ramtincloob.blogsky.com


برچسب ها: معادلات دیفرانسیل

دانشگاه تهران

دارا

درس

کنکور

ویدیو

اموزش تصویری

دانلود


نظرات 4 + ارسال نظر
panaali پنج‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:58 ب.ظ

salam , dadash age baghisham bezari mamnoon mishim , khiely khooban

هادی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ

من تا حالا توی هیچ سایتی نظر ندادم ولی هنوز فایل تو رو هم باز نکردم ولس احساس میکنم بدردم بخوره انشاا... توی زندگیت موفق و پیروز باشی tanku

12/9/1390 daneshju_avare

احمد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام خسته نباشید ازتون ممنونم که دست به همجین کاری زدید وقتی اساتید دانشکاه شریف نتونن خوب درس بدن اساتیددانشکاه بیام نور دیکه فکرشو بکنید ...
ازتون خواهش میکنم اکه براتون مقدوره آموزش سایر درسهای مهندسی رو هم بکذارید من رشتم نرم افزاره

جعفر صادقی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ب.ظ http://jafarpiri.blogfa.com

لطف کنید قسمت های دوم و سوم را لینک شو عوض کنید یا اگه لطف کنید برام بفرستید
چون مقع امتحانات خیلی به هشون نیاز دارم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد