یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

فیلم آموزش فارسی نرم افزار پلکسیس-Plaxis

در این مجموعه به آموزش کامل نرم افزار PLAXIS  پرداخته می شود و با 6 مثال کاربردی تمامی ابعاد این نرم افزار مورد بررسی قرار می گیرد. این مجموعه با زبان شیرین فارسی تدریس می شود.


http://komputasi.lab.tsipil.ugm.ac.id/wp-content/gallery/plaxis/PLAXIS.jpg


 

این مجموعه در حال تولید می باشد و به محض اتمام اماده دانلود می گردد.

نظرات 13 + ارسال نظر
pourya سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ب.ظ

slm.link downloadesh nmiad chera????????????????

در حال تولید می باشد

mohsen یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام از کمک شما به دانشجویان متشکرم

Sajad دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 10:06 ب.ظ

با سلام

ضمن تشکر از شما دوست عزیز

چند ماهی از ارسال موضوع گذشته فایل ها ضمیمه نمیشوند ؟

سلام
در حال تولید یک محصول با کیفیت هستیم. زمان میبره. ممنون از شما

مریم سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ب.ظ

بنظرتون کی اماده میشه؟

سلام
به ما قول داده بودند یک ماهه. ولی هنوز اماده انتشار نشده. به محض انتشار ایمیلی برای اطلاع رسانی ارسال می شود

سالار یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
لطفا وقتی آماده شد ایمیل بفرستید ممنون

حمید یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام من به شدت به آموزش این نرم افزار احتیاج دارم.
یا اگه ممکنه استادی رو معرفی کنید برای آموزش برم خدمتشون

نازی یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:15 ب.ظ

سلام. میشه بگید کی اماده میشه . من به اموزش این نرم افزار نیاز دارم و توی شهرستان امکانی واسه اموزش این نرم افزار وجود نداره. ممنون میشم کمک کنید.

افشین شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:55 ب.ظ

با سلام اگه فیلم آماده شده به ما هم ایمیل بزنید و اطلاع دهید با تشکر

داود دوشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 01:49 ق.ظ

با سلام
از6 مثال که گفتین تو این آموزش بیان شده ایا تحلیل استاتیکی و دینامیکی دیوار خاک مسح هم هست؟ ممنون

سلام
خیر

سجاد چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:22 ب.ظ

اقا اماده شد ایمیلی هم به ما بدید مرسی

نیلوفر چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:11 ب.ظ

سلام،
ممنون میشم اگر اطلاع بدید چه زمانی محصول جالبتون آمادست چون من خیلی وقته منتظرم و متاسفانه مراکز زیادی نیستن برای آموزش پلکسیس و جهاد دانشگاهی امیر کبیر هم بسیار پرهزینست

وحید یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:29 ب.ظ

با سلام
اگر موقع اماده شدن اطلاع رسانی کنید بسیار ممنون میشوم.
با تشکر

محمد حسین چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:22 ب.ظ

با سلام من خیلی به این نرم افزار نیاز دارم ممنون میشم هر وقت آماده شد به من هم اطلاع بدید و ایمیل بزنید.خیلی لنگ یادگیری این نرم افزار هستم.سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد