یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

جزوه کدینگ و یادگیری سریع لغات 504

برای یادگیری بسیاری از لغات انگلیسی می توان از تداعی استفاده کرد، به این صورت که بین کلمه ای که می خواهیم یاد بگیریم و دانسته های قبلی خود در زمینه های مختلف علمی و اجتماعی رابطه ایجاد می کنیم. ما با شکستن کلمه سعی می کنیم قسمتی آشنا در آن کلمه پیدا کنیم که ما را به معنی آن برساند، گاهی برعکس چیزی به کلمه اضافه می کنیم تا کلمه ای آشنا به دست آید، گاهی مثالی جالب یا خنده دار برای کلمه پیدا می کنیم، گاهی تاریخچۀ به وجود آمدن کلمه به ما کمک می کند، گاهی از زبان مادری خود ، خواه فارسی باشد یا ترکی یا لری یا کردی یا عربی  استفاده می کنیم،  گاهی با کلمه بازی می کنیم ، گاهی به صدای کلمه، ریتم یا موسیقی آن توجه می کنیم، و گاهی الگوهای  جذابی در بین کلمات پیدا می کنیم تا آن کلمه یا کلمات در ذهن ما بمانند. نتیجۀ کار شگفت انگیز است. لغاتی که ما به این شکل و با روش تداعی یاد  می گیریم شاید دیگر هرگز از یادمان نروند!



نمونه ای از لغات کدبندی شده:

qualify: کد: (جنس های با quality(با کیفیت) شایسته خرید هستند) = < معنی لغت: شایسته، با لیاقت >

captive: کد: (کاپیتان کشتی توسط دزدان دریایی اسیر شد) = <معنی لغت: اسیر،گرفتار>

numerous: کد: (تعداد نامه رسان های شهر تهران زیاد است) = <معنی لغت: زیاد >

linger: کد: (کنگر خورد و لنگر انداخت) = < معنی لغت:این پا و ان پا کردن >

obvious: کد: (اب زلال و شفاف است) = < معنی لغت: واضح-شفاف>

crafty: کد: (کرفس بخور تا مکار و حیله گر شی) = < معنی لغت: مکار >

persuade: کد: (پرسپولیس ترغیب شد که امسال قهرمان لیگ شه!) = < معنی لغت: ترغیب شدن، متقاعد شدن >


برای دریافت این جزوه به اینجا مراجعه نمایید.



توجه: شهریه کارگاه های اموزش روش کدینگ در تهران حداقل ۶۰ هزار تومان و شهرستان ۱۰۰ هزار تومان می باشد! پس شما می توانید با تهیه این جزوات، از پرداخت هزینه های اضافه اجتناب نمایید. این جزوات شامل لغات+معنی لغات+کدبندی می باشد. انشالله در نسخه سوم تلفظ صوتی لغات نیز اضافه خواهد شد. جزوات کاملا شیک و اماده پرینت طراحی شده اند و هر لغت نیز در یک جدول قرار داده شده است. هرگونه کپی برداری و سو استفاده از این جزوات مورد رضایت نویسنده نبوده و حرام می باشد.



برای دریافت این جزوه به اینجا مراجعه نمایید.


تابلوی اعلانات:

نسخه دوم کدینگ ۱۱۰۰ منتشر شد! ۲۳ دی ۹۳

نسخه جدید کدینگ ۵۰۴ منتشر شد. ۲۶ دی ۹۳ لطفا نظرات خود را در مورد کدهای جدید بفرمایید

کدینگ essential به نسخه ۲.۱ ارتقا یافت. ۲۷ دی ۹۳


دانلود در ادامه مطلب

 

 

برای دریافت این جزوه به اینجا مراجعه نمایید.


نظرات 14 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

واااای من خیلی دنبال این جزوه بودم. همه جا بالای 30 هزار تومان میفروختن که تازه خیلی از لغت هارو نداشت.
لطفا برای من نحوه دریافت را ایمیل کنید.
مرسی

با سلام. بله کامل بودن جزوه ها کاملا تایید میشود.
لطفا ایمیل خود را چک نمایید

میثم یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ

برای من ارسال کنید

شد

محمد یکشنبه 11 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:11 ب.ظ

من هر دو جزوه رو میخوام

ایمیل شد

مدارک خود را کجا نگهداری می نمایید ؟

چشم. خدمت میرسیم

غشسثق سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

لطفا برای من میل کنید

ali چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:10 ب.ظ

با سلام جزوات کدینگ زبان دانلود نمیشوند لطفا راهنمایی کنید.خدا خیرتان دهد

http://sharifcivil.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D9%88%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%BA%D8%A7%D8%AA-504%D8%8C1100%D8%8Cessential-words-tofle/#more-534

اذر شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ

سلام من نتونستم دانلودکنم

برای دریافت این جزوه به اینجا مراجعه نمایید.

http://sharifcivil.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D9%88%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%BA%D8%A7%D8%AA-504%D8%8C1100%D8%8Cessential-words-tofle/#more-534

اذر شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام من هرکاری کردم نشدجزوه هارودانلودکنم.خیلی وقته که دنبال همچین چیزی بودم من 504 و 1100 رومیخام

جزوه را در سایت sharifcivil.ir باید تهیه بفرمایید

همای دل سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:32 ب.ظ

سلا م میشه جزوه رو به ایمیل من بفرستید چون صفحات نمی اره

به اینجا مراجعه کنید
Sharifcivil.ir

مهران چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ http:///

من هر دو جزوه رو میخوام

به سایت زیر مراجعه کنید
Sharifcivil.ir
روی بنر بالای سایت کلیک

زینب دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:17 ب.ظ

با سلام و تشکر فروان
میشه خواهش کنم این جزوره برای منم ایمیل کنید -
متشکرم

مجتبی اردکانی سه‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام لطفا برای بنده هم ایمیل کنین
واقعا نیاز دارم بهش ممنون

http://sharifcivil.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%AC%D8%B2%D9%88%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%BA%D8%A7%D8%AA-504%D8%8C1100%D8%8Cessential-words-tofle/#more-534

Narges یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ب.ظ

لطفا این جزوه رو برای من هم بفرستید ممنون

www.magical-words.com

الناز سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام من واقعا این جزوات رو نیاز دارم میشه برا منم ایمیل کنید

www.magical-words.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد