یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

یک شریفی

دانلود مطالب عمرانی نایاب - فیلم های آموزشی نرم افزارها

دانلود اموزش معادلات دیفرانسیل مقدماتی توسط استاد دانشگاه تهران

این پست اختصاصی میباشد! پیشنهاد میکنم از دست ندهید

دوستان من خودم دانشجوی دانشگاه شریف هستم اما استاد های این دانشگاه هم حتی نمیتوانند ریاضی را خوب درس بدهند.لذا من مجبور شدم برای یادگیری این درس از روش دیگری استفاده کنم.

جدیدا یک سری اسلاید های این درس با صدای استاد دارا(استاد دانشگاه تهران) منتشر شده است که بهترین گزینه برای یادگیری این درس است.فایل ها را در پیکوفایل خودم آپلود کردم. 




لطفا نظرات خود را در مورد این پست در قسمت نظرات درج کنید.

پیکوفایل:

دانلود پارت 1

دانلود پارت 2

دانلود پارت 3

دانلود پارت 4

دانلود پارت 5

دانلود پارت 6

دانلود پارت 7

دانلود پارت 8

دانلود پارت 9

دانلود پارت 10

password:ramtincloob.blogsky.com


مستقیم از مدیافایر:

 http://www.mediafire.com/download.php?4ogrk4gjpu57d1e


password:1sharifi

برچسب ها: معادلات دیفرانسیل

دانشگاه تهران

دارا

درس

کنکور

ویدیو

اموزش تصویری

دانلود


نظرات 1 + ارسال نظر
panaali یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

mamnon ramtin jan .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد